Miks teha enda ettevõttele google reklaamid?
Google reklaamid pakuvad palju eeliseid, sealhulgas laia ulatust, täpset sihtimist, kulutõhusust, reaalajas tulemuste jälgimist. Kui teised turundus meetmed nagu näiteks SEO võtavad aega, et olla tõhusad, siis google reklaamid hakkavad toimima otsekohe. Need omadused teevad Google Ads’ist võimsa tööriista igas suuruses ettevõtetele, kes soovivad tõhusalt jõuda oma sihtrühmani ja kasvatada oma äri. Samas, kui on valesti lähenetud reklaamide tegemisele võivad need olla väga kulukad ning ebatõhusad. Sellepärast, kui te ei ole õppinud varem säärasel teemal soovitame jätta selle töö professionaalidele. Rohkem kasulikku infot google reklaamide kohta leiate siit.
Google reklaamid toimivad nii, et kliendid otsivad läbi otsingumootori märksõnu, mis kirjeldavad teie ettevõtte teenuseid või tooteid. Otsingutulemustes on teie ettevõtte üks esimesi, mis neile ette tuleb ning tõenäosus see klient enda veebilehele meelitada on kordades suurem.
Lühidalt Google reklaamide tegemisest
Eesmärkide määramine: Müügi suurendamine, brändi tuntuse tõstmine jne.
Sihtrühma uurimine: Demograafia analüüs ja märksõnauuring.
Reklaamivormingu valimine: Otsingureklaamid, kuvareklaamid, videoreklaamid, shopping reklaamid.
Konto loomine ja kampaania seadistamine: Google reklaamide konto avamine, kampaania eesmärgi valimine, eelarve ja sihtrühma seadistamine.
Reklaamtekstide ja loovmaterjalide koostamine: Kirjuta mõjuvad pealkirjad, kasuta visuaale ja lisa selged kutsed tegevusele (CTA).
Märksõnade loomine: Tuleb leida sobivad märksõnad ning negatiivsed märksõnad, et reklaam oleks tõhus mitte niisama kulukas.
Kampaania käivitamine ning tulemuste jälgimine: Klikkimismäära, konversioonimäära ja ROI (return on investment) jälgimine.
Optimeerimine ja korrigeerimine: Erinevate reklaamiversioonide testimine, kohanduste ja muudatuste tegemine.
Õppimine ja täiustamine: Tulemuste analüüsimine ja järgmiste reklaamide täiustamine kogutud info abil.